راه اندازی پویش اهدای خون توسط دانشجویان بسیجی گیلان
کد خبر: 3884940
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

راه اندازی پویش اهدای خون توسط دانشجویان بسیجی گیلان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان از راه اندازی پویش اهدای خون توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه گیلان خبر داد و افزود: تولید حدود 30 هزار ماسک در مرحله نخست توسط دانشجویان انجام شد.

مهدی مرادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از تشکیل کارگروهی تحت عنوان مقابله با کروناویروس در بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان خبر داد و گفت: این کارگروه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، جهت بررسی نقشی که جوانان دانشجو دغدغه مند می توانند برای مقابله و جلوگیری از انتشار این ویروس ایفا کنند، تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تصمیم داریم با کمک دانشجویان بسیجی فرایندی طراحی کنیم تا دانشجویان بتوانند در برهه حساس کنونی به کمک جامعه بیایند. تصریح کرد: در این کارگروه پیشنهادات مختلفی از جمله تولید ژل ضدعفونی کننده، الکل طبی، گندزدایی معابر و برپایی ایستگاه سلامت مطرح شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان ادامه داد: در گام نخست فراخوانی جهت دریافت دلنوشته، نقاشی و فیلم 15 ثانیه ای داده شد که خوشبختانه استقبال خوبی به عمل آمد و آثار خوبی به دست ما رسید؛ این آثار بعد از جمع آوری به کادر درمانی مبارزه با کرونای استان گیلان تحویل داده خواهد شد.

مرادی همچنین از راه اندازی پویش اهدای خون توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه گیلان خبر داد و افزود: این طرح با استقبال بسیار خوب مردم استان و جوانان دغدغه مند اجرا شد.

وی با اشاره به راه اندازی خط تولید ماسک بهداشتی در استان، خاطرنشان کرد: تولید حدود 30 هزار ماسک در مرحله نخست توسط دانشجویان انجام شد. ماسک های تولیدی برای یاری رساندن به عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، مثل بیمارستان ها ارسال می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان ادامه داد: در صورت دریافت کمک های خیرخواهانه، بنا داریم اقلام معیشتی برای محرومین گیلان هم تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های مذکور توسط 30 دانشجوی بسیجی در حال انجام است، یادآور شد: گیلانیان عزیز که قصد کمک رسانی و کسب اطلاعات بیشتر دارند، می توانند از طریق آدرس اینستاگرامی «gu57ofogh@» اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha